KAMPANYA VE ETKİNLİKLERE DEVAM-Hizmetix

http://www.hizmetix.com.tr/node/161

Palerium AVM Genel Müdürü Musa Keskin, “Kampanya ve etkinliklerin sıklığı, bir sosyal yaşam alanı haline gelen AVM’lerin, ziyaretçiler tarafından daha sık ziyaret edilmesine ve alışverişte canlılık yaşanmasına neden oluyor” dedi.

Palerium AVM Genel Müdürü Musa Keskin, her yıl alışveriş merkezlerinin büyük kampanyalar yapmasının, artık hem ziyaretçilerin hem de AVM kiracılarının beklentisi haline geldiğine değinerek, “Özellikle araba kampanyası, tüm AVM’ler tarafından uygulanması adeta zorunlu bir kampanya haline dönüştü. Erzurum Palerium AVM olarak biz de, 2014 yılında açılan yeni bir AVM olmamıza rağmen, açıldığımız ilk yıl 3 araba, 3 LCD TV, 3 cep telefonu ve 3 tableti aynı anda hediye ederek çok güzel bir kampanyaya imza attık. Sonraki süreçte de, sinema bileti, hediye kitap gibi kampanyalarla bu süreci devam ettirdik. Alışveriş kampanyalarına ilave olarak sevilen yazarları ziyaretçilerimizle buluşturduğumuz kitap imza günleri, sanatçı konserleri, devlet kurumlarıyla gerçekleştirdiğimiz özel günlere yönelik kutlama etkinlikleri ile sosyal ve kültürel faaliyetlerle bu süreci zenginleştirdik” dedi.
Alışveriş kampanyalarını planlarken, benzer kampanyanın geçmiş yıllarda ziyaretçi sayısına ve cirolara olan etkisini göz önünde bulundurarak planlama yaptıklarına işaret eden Keskin, “Ayrıca; ziyaretçilerin profilini, tüketim alışkanlıklarını, gelir seviyesini ve kiracılar ile ziyaretçilerin beklentilerini de göz önünde bulunduruyoruz. Kampanyanın zamanlaması ve kitle iletişim araçlarıyla duyurulması da göz önünde bulundurduğumuz diğer bir unsur. Sosyal sorumluluk projelerimizi kapsayan etkinliklerde ise, faaliyetin konusu ve amacına ulaşması bizim için en önemli etken” diye konuştu.

“2017’DE ARAÇ KAMPANYASINI TEKRARLAYACAĞIZ”
2017 yılında büyük ilgi gören araç kampanyasını tekrarlayacakları bilgisini veren Keskin, “Bunun yanında mağazalarımızdan alışveriş yapan müşterilerimize, mağazalarımızın ürünlerinden oluşan bir hediyeyi çekiliş ile verme şeklinde ikinci bir kampanya daha yapacağız. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, Dünya Çocuk Hakları Günü,  Anneler Günü gibi etkinlikleri de, çocuk ve ailelerinin katılımıyla ve kurumlarla işbirliği içerisinde icra etmeye devam edeceğiz. Bu kapsamda, AVM’de yaptığımız şenlikler ve sergiler oldukça yoğun ziyaretçi girişine yol açıyor. Sinema, bowling, lazer oyunu, cafe ve restoranın da yer aldığı, AVM’mizde bulunan Doğunun en büyük eğlence merkezi dmix’te geçen yıl, çevre il ve ilçelerden ziyaretçilerin de geldiği konserler düzenledik. Önümüzdeki dönemde de, halkımızın sevdiği sanatçıların konserlerine AVM’mizde devam edeceğiz” şeklinde konuştu.

“KAMPANYA VE ETKİNLİKLER ALIŞVERİŞİ CANLANDIRIYOR”
Keskin, şöyle devam etti: “Özellikle benchmarkı olan AVM’lerde ziyaretçi sayılarının ve ciroların artırılması noktasında kampanyalar ve etkinlikler büyük önem arz ediyor. Bu tür kampanya ve etkinliklerin sıklığı, bir sosyal yaşam alanı haline gelen AVM’lerin, ziyaretçiler tarafından daha sık ziyaret edilmesine ve alışverişte canlılık yaşanmasına neden oluyor.”

ÜST